ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ DLA LIDERÓW
ebooki, doradztwo, warsztaty

Znajdziesz tu inspiracje do rozmów, dzięki którym lepiej poznasz potrzeby, motywacje, intencje i potencjał osób, z którymi budujesz zespół. W pracy i w domu. Bo zespół, działania i efekty zależą od rozmów i komunikacji.

Nazywam się Asia Tyrpa. Dzielę się wnioskami rozmów z liderami: przedsiębiorcami, menadżerami, zespołami i rodzicami nastolatków.

Skorzystaj z treści, ebooków, doradztwa lub warsztatów Uczenia się przez Działanie (Action Learning) w zakresie KOMUNIKACJI W ORGANIZACJI I W ZESPOLE. Rozgość się.

NAZWIJ SWÓ POTENCJAŁ W ZESPOLE

NAZWIJ SWÓJ POTENCJAŁ W ZESPOLE

Ebook poMOCNY dla menadżerów, przedsiębiorców, wspólników i rodziców nastolatków!

Zdefiniowanie własnego potencjału wzmacnia naszą wewnętrzną siłę, pewność siebie i spokój wewnętrzny w rozmowie.
Dlatego z moim ebookiem:
– Nazwij swój walor w zespole
– Nazwij swoją misję w zespole
– Nazwij swoją misję w zespole
– Nazwij wizję siebie w zespole
– Nazwij swój sukces w zespole
– Nazwij swój styl działania w zespole

Gdy nazwiesz własny potencjał z większą łatwością dostrzeżesz w potencjał osób, z którymi chcesz zbudować zespół. W pracy i w domu.
Nie czekaj. Sięgnij do najprostszych narzędzi i nazwij swój potencjał, by wspierać potencjał osób wokół Ciebie.

JAKA JEST MOJA KOMUNIKACJA – CODZIENNIE WYBIERAM…

Jaka komunikacja, taki zespół, działania i efekty

Ulepszanie komunikacji jest ciągłym procesem w zasięgu możliwości i języka każdego z nas.

Rozwijasz częstą i otwartą komunikację w firmie, by integrować ludzi?
I w domu, by dogadać się z nastolatkiem?
Stwarzasz warunki do otwartego mówienia o problemach i błędach i wspierasz w ich rozwiązywaniu?
Budujesz poczucie bezpieczeństwa oparte na szacunku i transparentności i docenianiu?

Elementy słabej komunikacji

Brak szczerości i transparentności
Brak kultury rozmawiania o trudnościach i błędach
Szyderstwo i oczernianie
Demotywowanie
Brak doceniania i wyrażania wdzięczności

Elementy dobrej komunikacji

Szczerość i transparentność
Kultura rozmawiania o trudnościach i błędach
Dbanie o dobre imię ludzi
Motywowanie
Docenianie i wyrażanie wdzięczności

Efekty słabej komunikacji

Napięta, kipiąca atmosfera,
Brak zaufania
Wytracanie energii i sił potrzebnych rozwój
Zamknięcie się na nowe rozwiązania

Efekty dobrej komunikacji

Komfortowa atmosfera
Zaufanie
Kierowanie energii i sił na rozwój i realizowanie zadań
Otwartość na nowe rozwiązania

JAK MOGĘ CI POMÓC…

BLOG

Jesteś wdzięczy za pracę?

“Tom Gilovich, psycholog z Uniwersytetu Cornella, powiedział: “Dążymy do osiągania wspaniałych rzeczy, a kiedy już je zdobędziemy, stwierdzamy, że nie dają nam wielkiej radości. To negatywna strona przyzwyczajenia”. Dokonania, które w…

CZYTAJ WIĘCEJ…

Trening wdzięczności da Ci radość

W tym roku postanowiłam uczyć się wdzięczności i doceniania tego, co mam i na starcie dostałam ścianę wspinaczkową nie do pozazdroszczenia nawet przez miłośników wyzwań. Wymaga ode mnie wzmacniania siły…

CZYTAJ WIĘCEJ…

Które nawyki w komunikacji Ci pomagają?

Czy zgodzisz się, że nawyki potrafią przejąć kontrolę nad indywidualną komunikacją i sposobem myślenia każdego z nas? Adam przygłaskuje każdy problem, Ewa najdrobniejszą błahostkę rozdmucha do rangi problemu globalnego, Adam…

CZYTAJ WIĘCEJ…

Jaka rozmowa pomaga Ci w trudnościach?

Choć trudno mi o tym pisać, sięgnę do własnego cierpienia związanego ze śmiertelną chorobą i przerażającego lęku, którego doświadczyłam we własnym życiu. Mój lęk osiągnął apogeum wieczorem na dzień przed…

CZYTAJ WIĘCEJ…

Jestem boomerem. Nie szydzę…

Jestem boomerem. Nie przeszkadza mi końcówka w rodzaju męskim (nie godzi w moje poczucie kobiecości ;), oduczam się wulgaryzmów (bunt nastolatka mam już dawno za sobą) i nie toleruję sarkazmu…

CZYTAJ WIĘCEJ…

Czy potrafimy być drudzy?

Nic nie zastąpi ROZMOWY z drugą osobą, ale gdy nie mam dostępu do tych, na których mi zależy, staram się wsłuchać w opowieść / narrację ludzi im podobnych, by poznać…

CZYTAJ WIĘCEJ…

Co daje usystematyzowana rozmowa?

Nie potrzeba żadnych wyszukanych umiejętności, magicznych sztuczek, ani trików, by budować zaangażowany zespół, który się lubi, współdziała, a jego praca przynosi dobre efekty. Wystarczy USYSTEMATYZOWANA rozmowa. Tylko tyle i AŻ…

CZYTAJ WIĘCEJ…

Jakimi treściami karmimy siebie i innych

Media społecznościowe omijałam kiedyś szerokim łukiem. Widziałam w nich platformę do komunikacji, w której każdy w postach bądź komentarzach mógł wyrzucić swoje frustracje bez zważania na konsekwencje… To nie był…

CZYTAJ WIĘCEJ…

Potrzebujemy więcej rozmów

Wciąż potrzebujemy więcej rozmowy w pracy i w domu. I tego by nasze słowa przekładały się na działania. Dlatego krok po kroku próbuję zadomowić rozmowę w mojej pracy i w…

CZYTAJ WIĘCEJ…

Szukasz motywacji? Znajdź swoje WHY

Mimo ciągłych przeszkód Ewa wie, że ludzie w obecnej organizacji osiągną największą efektywność, kiedy się zintegrują. Kiedy traci motywację, przypomina sobie swoje PO CO. Ewa od 4 lat angażuje się…

CZYTAJ WIĘCEJ…

Dobra misja daje wytyczne

Gdy podczas doradztwa pytaliśmy pracowników dużej hurtowni o misję i cele ich firmy, wymieniali zazwyczaj sprzedaż i generowanie zysków. Adam z zarządu sądził, że komunikuje pracownikom misję i cele organizacji….

CZYTAJ WIĘCEJ…

Jak wyrażać i przyjmować krytykę

Zazwyczaj  trudno nam przyjmować krytyczne uwagi innych, ponieważ wiąże się to dla nas z przeżywaniem trudnych emocji. Nie wiemy jak obłaskawić złość, wstyd, zażenowanie i chęć odwetu pojawiające się, gdy…

CZYTAJ WIĘCEJ…

Kochać siebie

O miłości mówi się wiele, a o miłości do siebie samego, miłości własnej, szacunku do samego siebie – zdecydowanie mniej i rzadziej. Mówienie o trosce o samego siebie wydaje się nieraz wstydliwe, egoistyczne,…

CZYTAJ WIĘCEJ…

Czy angażuję zespół w sprzedaż?

Ewa i jej wspólniczka nie mają środków na budowę działu sprzedaży, postanawiają więc angażować w proces promocji i sprzedaży cały zespół. W swoim SPA Ewa z Marią goszczą lokalną społeczność,…

CZYTAJ WIĘCEJ…

NEWSLETTER

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER

ZAPISZ SIĘ NEWSLETTER
I pobierz darmowy rozdział e-booka Nazwij swój potencjał w zespole

Piszę do Ciebie osobiste listy, w których dzielę się moimi inspiracjami do rozmów, które budują zespół.

O NAS

O mnie

O MNIE Cześć. Mam na imię Asia i uwielbiam rozmawiać z mądrymi i wglądowymi ludźmi. A takich spotykam w konsultingu….

CZYTAJ WIĘCEJ…

Branże klientów

BRANŻE MOICH DOTYCHCZASOWYCH KLIENTÓW USŁUGI: strony i portale internetowe, budowa i serwis sieci internetowych, programowanie, mobilna elektronika precyzyjna, serwis telefonów…

CZYTAJ WIĘCEJ…