ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ DLA LIDERÓW
ebooki, doradztwo, warsztaty

Znajdziesz tu inspiracje do rozmów, dzięki którym lepiej poznasz potrzeby, motywacje, intencje i potencjał osób, z którymi budujesz zespół. W pracy i w domu. Bo zespół, działania i efekty zależą od rozmów i komunikacji.

Nazywam się Asia Tyrpa. Dzielę się wnioskami rozmów z liderami: przedsiębiorcami, menadżerami, zespołami i rodzicami nastolatków.

Skorzystaj z treści, ebooków, doradztwa lub warsztatów Uczenia się przez Działanie (Action Learning) w zakresie KOMUNIKACJI W ORGANIZACJI I W ZESPOLE. Rozgość się.

NAZWIJ SWÓ POTENCJAŁ W ZESPOLE

NAZWIJ SWÓJ POTENCJAŁ W ZESPOLE

Ebook poMOCNY dla menadżerów, przedsiębiorców, wspólników i rodziców nastolatków!

Zdefiniowanie własnego potencjału wzmacnia naszą wewnętrzną siłę, pewność siebie i spokój wewnętrzny w rozmowie.
Dlatego z moim ebookiem:
– Nazwij swój walor w zespole
– Nazwij swoją misję w zespole
– Nazwij swoją misję w zespole
– Nazwij wizję siebie w zespole
– Nazwij swój sukces w zespole
– Nazwij swój styl działania w zespole

Gdy nazwiesz własny potencjał z większą łatwością dostrzeżesz w potencjał osób, z którymi chcesz zbudować zespół. W pracy i w domu.
Nie czekaj. Sięgnij do najprostszych narzędzi i nazwij swój potencjał, by wspierać potencjał osób wokół Ciebie.

JAKA JEST MOJA KOMUNIKACJA – CODZIENNIE WYBIERAM…

Jaka komunikacja, taki zespół, działania i efekty

Ulepszanie komunikacji jest ciągłym procesem w zasięgu możliwości i języka każdego z nas.

Rozwijasz częstą i otwartą komunikację w firmie, by integrować ludzi?
I w domu, by dogadać się z nastolatkiem?
Stwarzasz warunki do otwartego mówienia o problemach i błędach i wspierasz w ich rozwiązywaniu?
Budujesz poczucie bezpieczeństwa oparte na szacunku i transparentności i docenianiu?

Elementy słabej komunikacji

Brak szczerości i transparentności
Brak kultury rozmawiania o trudnościach i błędach
Szyderstwo i oczernianie
Demotywowanie
Brak doceniania i wyrażania wdzięczności

Elementy dobrej komunikacji

Szczerość i transparentność
Kultura rozmawiania o trudnościach i błędach
Dbanie o dobre imię ludzi
Motywowanie
Docenianie i wyrażanie wdzięczności

Efekty słabej komunikacji

Napięta, kipiąca atmosfera,
Brak zaufania
Wytracanie energii i sił potrzebnych rozwój
Zamknięcie się na nowe rozwiązania

Efekty dobrej komunikacji

Komfortowa atmosfera
Zaufanie
Kierowanie energii i sił na rozwój i realizowanie zadań
Otwartość na nowe rozwiązania

JAK MOGĘ CI POMÓC…

BLOG

Jakimi treściami karmimy siebie i innych

Media społecznościowe omijałam kiedyś szerokim łukiem. Widziałam w nich platformę do komunikacji, w której każdy w postach bądź komentarzach mógł wyrzucić swoje frustracje bez zważania na konsekwencje… To nie był…

CZYTAJ WIĘCEJ…

Szukasz motywacji? Znajdź swoje WHY

Mimo ciągłych przeszkód Ewa wie, że ludzie w obecnej organizacji osiągną największą efektywność, kiedy się zintegrują. Kiedy traci motywację, przypomina sobie swoje PO CO. Ewa od 4 lat angażuje się…

CZYTAJ WIĘCEJ…

Dobra misja daje wytyczne

Gdy podczas doradztwa pytaliśmy pracowników dużej hurtowni o misję i cele ich firmy, wymieniali zazwyczaj sprzedaż i generowanie zysków. Adam z zarządu sądził, że komunikuje pracownikom misję i cele organizacji….

CZYTAJ WIĘCEJ…

Jak wyrażać i przyjmować krytykę

Zazwyczaj  trudno nam przyjmować krytyczne uwagi innych, ponieważ wiąże się to dla nas z przeżywaniem trudnych emocji. Nie wiemy jak obłaskawić złość, wstyd, zażenowanie i chęć odwetu pojawiające się, gdy…

CZYTAJ WIĘCEJ…

Kochać siebie

O miłości mówi się wiele, a o miłości do siebie samego, miłości własnej, szacunku do samego siebie – zdecydowanie mniej i rzadziej. Mówienie o trosce o samego siebie wydaje się nieraz wstydliwe, egoistyczne,…

CZYTAJ WIĘCEJ…
1 2

NEWSLETTER

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER

ZAPISZ SIĘ NEWSLETTER
I pobierz darmowy rozdział e-booka Nazwij swój potencjał w zespole

Piszę do Ciebie osobiste listy, w których dzielę się moimi inspiracjami do rozmów, które budują zespół.

O NAS

O mnie

O MNIE Cześć. Mam na imię Asia i uwielbiam rozmawiać z mądrymi i wglądowymi ludźmi. A takich spotykam w konsultingu….

CZYTAJ WIĘCEJ…

Branże klientów

BRANŻE MOICH DOTYCHCZASOWYCH KLIENTÓW USŁUGI: strony i portale internetowe, budowa i serwis sieci internetowych, programowanie, mobilna elektronika precyzyjna, serwis telefonów…

CZYTAJ WIĘCEJ…